Ben 89.90 bekliyordum orta yolu bulmuşlar hayırlı olsun.
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Verip alacağız mecburen.
Hangi konsolu aldın yaw.
@orcunfix konsol yok bende, gamepad ile oynayamıyorum.
@ronniejamesdio Ee nası alacan . 🙁
@orcunfix ne zaman çıkarsa o zaman alacağız işte.
@ronniejamesdio Hee ozaman tamam ya.