Hala oynayanlar ne diyorsunuz Battlefield 6'ya dönülür mü? İlk çıktığında Phantom Edition'ı alıp iade etmiştim. 35 dolara normal sürüm alınır gibi geldi. Eski halinden daha iyiye gitti mi acaba? Steam yorumları çok karışık, daha iyi oldu diyen var, daha kötü oldu diyen var 🙂
Teknoseyir gündemi
#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVitesSon bir saat içinde 303 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oynuyoruz işte ben hala keyif alıyorum. Sadece konsolcular sinirimi bozuyor arada. Olağanüstü hareketler yapıyorlar. Onun haricinde tabi sıkıntıları var ama ne bileyim işte katlanıyoruz. Şu anki fiyatlarla bence alıp oynanır. Epic'de falan düşüyor baya. Ama işye BF seviyorsan. Gülü seven dikenine katlanır demişler. 😁😁
Epic'ten almak isterdim aslında ama Epic'ten BF6 oynarken EA App açılıyor önce. Steam'de o yok, direkt açılıyor. O EA App belası yüzünden Steam'den alacağım. EA neden öyle bir saçmalık yapmış bilmiyorum.
Konsolcular çok dert değil ya. Onlar da hızlıca arkaya dönemiyor mesela 🙂 Skor tablosunda konsolcuların bilgisayarı ezdiğini görmediğim sürece sıkıntı yok, aim assist'e katlanacağız artık 🙂 Gerçi o kadar etkili olduğunu da sanmıyorum zaten. Ben de denedim gamepad'le o kadar defa, hiçbir şekilde mouse'la olan isabetimin yanına yaklaşamadım. Aim assist falan kurtarmıyor hiçbir şekilde. Aim assist'ten çok hile asıl sorun olabilir bence 🙂
BF alternatifi olsa onu oynarım. ama yok. Delta Force denedim kaç defa sildim yükledim, vuruş hissi düşük. COD zaten çocuk oyununa döndü. Başka multi fps alternatifi yok. Single fps olsa onu oynayacağım o da yok.
@protego valla umarım katlanırsın. Ben bazen sinir krizine giriyorum. Bir de tam tespit edemedim ama belli günler belli saatlerde konsolcuların sayısı daha baskın oluyor. ABD de falan heralde hayatsız konsolcular uyanıyor. 😅 https://teknoseyir.com/durum/1799878
@protego bu arada bende takılmazdım bu cross play işine ama bi noktadan sonra güncelleme mi geldi noldu birşeyler oldu. Redditte falan da baya şikayet vardı baktığımda. Konsolcular acayip etkin oynamaya başladı. Heli ile falan auto aim yapıyorlar heralde.
@hamdi Konsolda hile yapmanın yöntemi var. Yazılımla olmuyor tabi, cihazla, her oyun için ayrı. O cihaz satılmaya başlanınca birden konsolcuların genel profil değil değişmeye başlamış olabilir 🙂 Ben de oynadım o kadar gamepad'le, yok yani mümkün değil aim assistle dahi mouse'un önüne geçmenin.
@hamdi Hile dediler hemen ya 🙁 🙁 🙁
@hamdi Hakikaten hile gibi gözüküyor sjasjsjs
@protego Casual Breaktrough mu oynuyorsun? Takımların %80'i bot. Conquest gir de bi dayasınlar kafaya pompalıyı. Bir de onun görselini atarsın bekliyorum. 😀 😀
@hamdi İnsaf yahu oyun çıktığından beri ilk defa girmişim, alışmak için casual oynanır tabi 😀 Ve görevleri yapmak için 😀