https://www.youtube.com/watch?v=2e_B9O_iW-A
Özet : iPhone'da Instagram direk telefonun kamera uygulamasına erişirken, Android tarafında çok fazla telefon olduğundan uygulama kameraya erişmek yerine ekrandaki gözüken önizlemenin ekran görüntüsünü aldığı için kalite düşük oluyor.

instagram kamerasıyla çekim yapanı da anlamıyorum çoğu algoıritmayı kullanamadan çekip yapıyorlar, en iyi kalite stock kamerayla oluyor, sonra hikaye atınca da aayy seninnki niye biylii daha kılitiliii çıktıı kii diye soruyolar
Ekran görüntüsü mü alıyormuş api ile erişmek yerine?
Arkadaş instagram çalışanı mıymış ?
İzinleri atlatmak için olabilir.
Saçma sapan mesajlaşma uygulamaları bile kameraya direkt erişim izni alabiliyorken instagram'ın alamama şansı yok, bilerek yapmıyorlar, amaç iphone sattırmak.
Önceden kaydedilen videoları da instagram çok kötü bir kalitede paylaşıyor. Konu bence ekran görüntüsü filan değil.
En amatör uygulama bile kameraya erişirken Instagram erişemiyor demek. Tamam, öyle olsun. 😀