Bu twitter'da gezdikten sonra, gezilen sekmeyi kapattıktan sonra da bellek yavaşlaması yaşıyor musunuz? Ben FF kullanıyorum ve twitter'da gezer iken ve gezdikten sonra aşırı yavaşlama yaşıyorum.
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mutlaka bir bellek temizleme yapmak zorunda da kalıyorum.
geçen haftaya kadar ff kullanıyordum, x te gezerken veya sonrasında bir sıkıntı yaşamıyordum.
Allah Allah, benim ayarlar mı şişiriyor Twitter'a girince...
@lterlemez ff sıfırlamayı denediniz mi ? başka sorunlarımı çözmüştü.
@boakoms About Memory'den bellek temizleyince düzeliyor ama gerek olmaması gerekir. Tab'ı kapatınca salmalı...
@lterlemez sekmeyi kapatınca gitmiyorsa, bir eklentimi sıkıntı yaratıyor acaba.
@boakoms O da olabilir, tek eklenti uBlock Origin ama o da tüm sekmelerde yapar diye düşünüyorum.