2 bölümden oluşuyor uzun versiyonları yaklaşık üçer saat. uzun uzun hikaye anlatıyor. yüzüklerin efendisi tarzı bir film. rebel moon
https://www.imdb.com/title/tt14998742/
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 276 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gelmiş geçmiş en kötü filmlerden biri. Sırf Doona ablamız için izleyeyim dedim ama dayanamadım.
kötü değil bence, bu tarzın meraklısına. nuri bilge ceylan filmlerini sevenler gibi 🙂
@alptekinck Nuri Bilge Ceylan filmlerinde oyunculuk var senaryo var mantık var sanat var bu filmde bunların hiç biri yok.
Bu muydu, the Expance ile bağlantılı olan?
blmem