Uyanırken kaçta uyandığımdan bağımsız, doğal vaktinden (ne kadar doğal o da tartışılır tabii) önce her ne için uyanmış olursam olayım aşırı huysuz oluyorum. İster kapı olsun, ister alarm, ister telefon vs. vs. 08:49'da kendi kendime uyanacaktım diyelim, 08:45'te alarm çalsın valla sinirim tepeme gelir hemen. Genel olarak erken uyanmaktan zaten nefret ediyorum, sabah vakti uyanmamız gereken bi vakit değil bence yaa.

BeğenFavori PaylaşYorum yap