Uyanırken kaçta uyandığımdan bağımsız, doğal vaktinden (ne kadar doğal o da tartışılır tabii) önce her ne için uyanmış olursam olayım aşırı huysuz oluyorum. İster kapı olsun, ister alarm, ister telefon vs. vs. 08:49'da kendi kendime uyanacaktım diyelim, 08:45'te alarm çalsın valla sinirim tepeme gelir hemen. Genel olarak erken uyanmaktan zaten nefret ediyorum, sabah vakti uyanmamız gereken bi vakit değil bence yaa.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim oğlan da böyle, kendi kendine uyanmazsa hırçın bir tay gibi her yere saldırıyor...
oğlanı da böyle darlıyorsan tetikliyor olabilirsin bu durumu hocam tikkatet.
Benzer deneyimler sonunda vardığım sonuç: öz eleştiri + kan şeker dengesi...