Agab @agab 11 Mayıs 2026 - 20:18 21 bin takipçi demesine aldanıp satıcı puanına güvenmeyin 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 5 Behzat Ç. @behzat Bot basıyorlar. R10 forumda bu işi yapanlar var. 11 Mayıs 2026 - 21:12 Yanıtla Beğen 1 Murat Şentürk @senturkmurat1999 3 değerlendirme diyor zaten. Fikir sahibi olmak için yetersiz bir sayı bence. 11 Mayıs 2026 - 21:14 Yanıtla Beğen 1 Batuhan Bengü @benx ama onun üzerine tıklayıp bakmıyor kimse. 21B takipçisi olanın en az o kadar incelemesi olur normalde 11 Mayıs 2026 - 21:58 Yanıtla Beğen 2 Agab @agab Tıklayıp bakman lazım 3'ü görmek için 11 Mayıs 2026 - 22:45 Yanıtla Beğen afsin tekin @afsintekin Aliexp vs de ayni maalesef. Ayni taktik 12 Mayıs 2026 - 15:59 Yanıtla Beğen İptal
Bot basıyorlar. R10 forumda bu işi yapanlar var.
3 değerlendirme diyor zaten. Fikir sahibi olmak için yetersiz bir sayı bence.
ama onun üzerine tıklayıp bakmıyor kimse. 21B takipçisi olanın en az o kadar incelemesi olur normalde
Tıklayıp bakman lazım 3'ü görmek için
Aliexp vs de ayni maalesef. Ayni taktik