Kasanın radyatör ve fan kapasitesini karıştırmamak lazım, normalde 3x 14cm fan sorunsuz oluyor ama 420mm radyatör sadece ön tarafa takılıyor

Kasanın radyatör ve fan kapasitesini karıştırmamak lazım, normalde 3x 14cm fan sorunsuz oluyor ama 420mm radyatör sadece ön tarafa takılıyor

Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 11 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Güncelleme, radyatör kasanın önüne de sığmadı desteği olmasına rağmen üst boruları yukarıya değiyor Thermaltake senin yapacağın işe tüküreyim
Bu çok büyük hocam. Piyasada satılan kasaların çoğunda bu ölçülerde bir destek yok.
Ya kalınlık olarak büyük onun farkındayım ama önden de hiç girmiyor kasaya diğer 420mm radyatörler bu kadar kısa değildir diye düşünüyorum
Abartmıyorum araba veya motorsiklet radyatörü sandım.
Bu soğutucu overkill. Overclock yapmayacaksanız biraz fazla kaçmış
Belki fansız kullanacaktır. 😀
Sistem rahat çalışsın diye almıştım, önceki İ5 11400f de bunun 360lık ikinci versiyonu vardı.
@bobafett İmkanım olsa pull-push yapardım 🤣
@mustafanr İlk nesil 240mm'lık olanı var, dört fanı ile geliyor. 12400'de Pull-push yapıldığını sistem anlamadı. Fanlarını değiştirip 2018'den beri kullanıyorum, İç yapısı hala sorunsuz çalışıyor.
Sonuç ne oldu, sisteme hangi ekipman veda ediyor ?
@bobafett Soğutucu iadeye gidiyor maalesef ama elinde Corsair 7000d veya 7000x olupta Ceres 500 Tg ile takas yapmak isteyen varsa iadeyi iptal ederim 🤣