Bugün sosyal medyadan sahte banka reklam ile annemi oltalamışlar dolandırıcılar. Annemden kanmış bilgi veriyor bir baktım özel numara. Anne dedim banka seni özel numaradan arar mı mantıklı mı bu. Yok inandıramadım. Aldım adama bir güzel saydırdım. Oda bana küfür etti. 😀
Sonra farklı 50 tane numaradan arıyor. Diyorum ki karakola gideceğim adam yakalanmıyacağından o kadar emin ki, istediğin yere git bana birşey olmaz diyor. Yapay zekaya sordum bu numaralar ne diye, Arjantin ve Kıbrıs numaraları oluyor genelde dedi(Vodafone) numaralarıymış. Bunlara karşı bizi koruması gerekenlerin önlem aldığından şüphe ediyorum gerçekten.

BeğenFavori PaylaşYorum yap