Bu notebooka cachy os kurmak istedim önce. live iso açılırken hata verdi, tak kapandı. Sonrs ne yüklesem derken distrowatcha baktım. ilk 20den hafif, kde olan dağıtım bakarken Endeavour Os buldum onu yükledim.
Daha önce KDE Neo dağıtımı vardı, o yavaş çalışıyordu. Endeavour güzel oldu.

Klavyede bazı tuşlar çalışmadığı için kde kullanıyorum.

-DVD okuyucu yerine SSD takmayı düşünüyorum.
-Harici USB ile çalışan hoparlör almayı düşünüyorum. Antrenman yaparken bisiklet izlemeyi düşünüyorum.
-Wifisi çok kötü olduğu için harici wifi adaptörü kullanıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap