Cachyos kurdum birkaç saattir kullanıyorum.
.
Ekranın parlaklığını kontrol edebiliyorum. Ben bunun asla olmayacağını sanıyordum ama bu oldu.
.
Asla driver yüklemedim. Hiçbir sorun yok, aksine fazlası var.
.
Kde bağlan uygulamasında telefona bağlanmadı onu da iki kodla çözdüm.
Windows kullanamayacak kadar yavaş haldeydi. Kde bağlan da çok iyileşmiş. Memnunum.

pop os yükledim ben de geçenlerde ama bakamadım daha, fazla macos gibiydi görüntü.