Cachyos kurdum birkaç saattir kullanıyorum.
.
Ekranın parlaklığını kontrol edebiliyorum. Ben bunun asla olmayacağını sanıyordum ama bu oldu.
.
Asla driver yüklemedim. Hiçbir sorun yok, aksine fazlası var.
.
Kde bağlan uygulamasında telefona bağlanmadı onu da iki kodla çözdüm.
Windows kullanamayacak kadar yavaş haldeydi. Kde bağlan da çok iyileşmiş. Memnunum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap