Amerikan hegemonyasını bitirmek için herkes el birliği yapmaya başladı, galiba. Bu işin sonu hiç iyi bitmeyecek. Bahane de çok anlamsız, Brezilya'yı bilemem ama bizde kime engel olduklarını anlayamadım açıkçası...
"...Türkiye ve Brezilya, oyunlar dahil dijital ürünlere gümrük vergisi getirilmesini engelleyen anlaşmayı düşürdü. (NYT & Reuters)
📌 Bu durum; kiralanabilir film ve diziler, e-kitaplar, oyunlar, müzik ve yazılım gibi çeşitli dijital ürünleri etkileyebilir.
📌 Dünya Ticaret Örgütü’nde (DTÖ) 28 yıldır yürürlükte olan ve dijital ürünlerden gümrük vergisi alınmasını yasaklayan e-ticaret moratoryumu, yapılan itirazlar nedeniyle uzatılamadı.
📌 Kararın gerekçesi olarak, dijital ticarete tanınan ayrıcalıkların yerel satıcılar açısından haksız rekabete yol açması ve kamu gelirlerini olumsuz etkilemesi gösteriliyor..."
En favori 2 ülkem, Türkiye ve Brezilya.
Ek olarak Hindistan da varmış https://www.youtube.com/watch?v=1N7BIAMxKpI
@oniki Bollywood şikayet etmiştir...
28 yıldır yürürlükte olan e-ticaret yasası mı varmış...
Alla allla
Amerikan hegemonyası ile ilgili olduğunu sanmıyorum.