Merhaba. Tod 1 aylık paketi en ucuza nereden alabilirim?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yandex AI uygulaması veriyordu en son bir aylık. Telefon numarasını girince kodu veriyor ama taraftar aboneliği, bir takım seçmeniz gerekiyor.
O bitmiş maalesef.
DH forumda kod satıyorlar.
Şurada var. Güncel fiyat mı bilmiyorum ama 1 ay 30tl yazıyor.
https://forum.donanimhaber.com/n11-yemeksepeti-vodafone-vs--122294813