Şaka gibi ya. Gerçekten şaka gibi. Eksik lego parçasını isteyemiyoruz ya. Gerçekten deli ettiler.



Şaka gibi ya. Gerçekten şaka gibi. Eksik lego parçasını isteyemiyoruz ya. Gerçekten deli ettiler.



Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
esnafınızdan ısrarla isteyiniz
hb'ye eksik parça talebi açtım bakalım ne diyecekler merak ettim.
Bu durumun saçmalığı akıl almaz zaten de, bundan öncesinin de saçmalık seviyesi ciddi olamazsın idi.
Yaklaşık 800 lira iken John Deere traktör ve römorktan oluşan 400 parça setini almıştım ve çocukların mahareti sayesinde bacanın kapağı kaybolmuştu. Adamlar taaa, Hollanda diye kalmış aklımda, ne kadar mesafeden bedava parça ve kargoyu karşılayıp gönderdiler, bizim kapıcılar 160 lira gibi bir vergi almadan sokmadılar ülkeye.