Daha önce kullandığım bir program vardı. İhtiyaç halinde Sysinternals gibi araçları tek tek kurmaya yarayan bir programdı. Bir türlü bulamadım.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#FiberSon bir saat içinde 127 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buldum daha doğrusu gemini'ye sordum. WSCC programın adı