arkadaslar birsey sormak istiyorum.
monitorum bu:
https://www.viewsonic.com/tr/products/sheet/VX2758-2KP-MHD
laptopum bu:
https://www.tulparnotebook.de/t-serie-t6-v3-8-1
HDMI kablom bu:
https://www.amazon.com.tr/UGREEN-48Gbit-Y%C3%BCksek-Vision-Monit%C3%B6r/dp/B0CFF9T3PS
windows 11 kullanıyorum ama çözünürlüğü sadece nvidia kontrol panelinden değiştirebiliyorum. ve max 75hz hız alabiliyorum.
normalde 1440p de 120hz almam gerekmiyor mu?
#TeknoYardım
Monitörünüzdeki hdmi girişlerinin biri 1.4 diğeri 2.0 gözüküyor, ikisini de denediniz mi? Ayrıca nvidia denetim masasında özelleştir kısmı var, bazen oradan elle seçim yapmak gerekebiliyor. Benim bir 1080p 60hz monitörümde bile sıkıntı çıkmıştı.
evet hocam dediğiniz gibi. 1.4 portuna takmışım kabloyu. Diğer porta takınca 144hz 1440p de alabiliyorum artık. Çok sağolun yardımınız için
görüntü ayarları -> gelişmiş ekran ayarları kısmında tazeleme hızı ayarı var mı ? ekran bilgileri neler yazıyor ?
2k 144hz görüntü alabilmen lazım