Klavye dizilimini beğenmedim, ama cihaz güzel duruyor.
#HP #eliteboard
https://youtu.be/J4yl2twJswM?si=Jl2gr2e0mNZ6Rs0-
Teknoseyir gündemi
#BirazMizah#lego#İşeYararYayın#GameBoy#MacMiniM4#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayarSon bir saat içinde 247 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

ben bu konsepti oldum olası sevmişimdir, kurumsal tarafta şansıda olduğunu düşünüyorum.