Fifa 01, 05, 07 - Pes 11, 12, 13 en çok oynadığım futbol oyunlarıydı. Sonra, yaklaşık 10 yıl falan, uzun bir ara verdim futbol oyunlarına, son iki yıldır ise Fc 24 ve 25'te arkadaşlarla beraber en az 300 saat mesai harcamışızdır. Pes artık pek sarmıyor açıkçası.. Dipnot: Keane grubunu keşfetmemde, içinde yer verdiği Nothing on my Way şarkısıyla Fifa 07'nin yeri bir başkadır (ve oyunun diğer müzikleri de güzeldi)
https://www.youtube.com/shorts/pYFecHBaPWE

Haftasonu can sıkıntısından internet cafeye gidip eski oyunlar oynayan model...

Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Stewie Griffin @stewie

    Fifa 07'nin playlisti gerçekten çok kaliteliydi. Basit bir menüsü olmasına karşı sahip olduğu playlist ve sadeliği ile oyunu her açtığımda ayrı bir zevk alırdım. Bugün bile açsam zevkle kariyer mod yaparım.

  • Recai @recai

    konudan bagimsiz, bu tarz videolerin nesini begenmek gerekiyor merak ediyorum
    mesela kendinden brisey katar, farkli birseyler yaparsin ama birebir aynisini yaptigin zaman da, bu videoyu izlemek yerine zaten gercek hayattakine bakarim (ki o da özellikle yapilan birsey degil, ister istemez maruz kalinan birsey)
    konuya gelecek olursak; cs1.6 candir sabri kardes.