#BirazMüzik Sago'nun yaptığı yapay zeka albümü çok iyi.. ''Ve diğerleri'' şarkısı ayrıca güzel.
https://youtube.com/playlist?list=PL5Pqqzb7QrZIgHlLTsVXnzeHrclCk0B-b&si=qukK7gWNLPC-Dpvw
#BirazMüzik Sago'nun yaptığı yapay zeka albümü çok iyi.. ''Ve diğerleri'' şarkısı ayrıca güzel.
https://youtube.com/playlist?list=PL5Pqqzb7QrZIgHlLTsVXnzeHrclCk0B-b&si=qukK7gWNLPC-Dpvw
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şarkıları mükemmel de olsa (ki bazıları gerçekten mükemmel) dinlenecek bir adam değil.