Şimdi arkadaşlar çok Allah başka dert vermesin bir sorum var, bilgisayarı dualboot olarak kullanmak istiyorum ama bluetooth klavye kullanıyorum, grub'dan işletim sistemi seçemiyorum,her seferinde bir usb klavye bağlamam gerekiyor. 4 tuşlu macro klavyeleri gördüm, bunlarla biosta seçim yapabilir miyim, yoksa çözğm alternatifi ne olabilir?

BeğenFavori PaylaşYorum yap