Evde gigabit internet var, LAN kablosu çekmişim bilgisayara, Apple update sunucuları saniyede 2 küsür megabayt indirtiyor sadece. Nasıl inecek bu güncelleme... Henüz çok erken olduğu ve Launchpad ile bi türlü vedalaşamadığım içün macOS 26 değil 15.7 kuruyorum. Üstelik flat designcıyız ezelden. En sevdiğim Windows da 8 ya da 8.1 idi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap