Evde gigabit internet var, LAN kablosu çekmişim bilgisayara, Apple update sunucuları saniyede 2 küsür megabayt indirtiyor sadece. Nasıl inecek bu güncelleme... Henüz çok erken olduğu ve Launchpad ile bi türlü vedalaşamadığım içün macOS 26 değil 15.7 kuruyorum. Üstelik flat designcıyız ezelden. En sevdiğim Windows da 8 ya da 8.1 idi.
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Milli Piyango dün Amazon sunucularını engelletmişti. Onunla alakalıdır belki.