selamlar
ofiste türktelekomun verdiği zyxel ex3301 modem kullanıyoruz. haftada 1 problem yaratmaya başladı. şu an TP LİNK AX55, AX 72 modemlere bakıyorum. modem konusunda tavsiye var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap