selamlar
ofiste türktelekomun verdiği zyxel ex3301 modem kullanıyoruz. haftada 1 problem yaratmaya başladı. şu an TP LİNK AX55, AX 72 modemlere bakıyorum. modem konusunda tavsiye var mıdır?
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Keenetic. (Asus ağ ürünü olmasın).
hocam tplink kullanıyorum 5ghzde sorun yaşatıyor bazen, keenetic diyor herkes sanırım ondan almanız sizin yararınıza olur
Kinetiks al geç aç olanı
Modemin yeri ile alakalı bağlantı sorunu olabilir mi?
menzil için mi diyorsunuz ? öyle olsa yanına gittiğimde telefonlar bağlanırdı. öyle olmadığını düşünüyorum
@totsu menzil, bağlantı kalitesi