Mac için Zapret kurulabiliyormuş.
Sadece TPWS var ama. Stratejileri kısıtlı.
ISS'nizde işe yararsa ne mutlu. Bende iki hat var, Vodafone'da strateji buldu ve işe yaradı, ama Turkcell'de bulamadı.

Strateji bulur da kullanırsanız Discord, Roblox falan açılıyor.

Video yaptım ama konuşmadım. Liste dışı olarak koydum. Meraklısı varsa Google'dan gelsin burada bulsun.

https://youtu.be/Vi0S7gILwc8

Edit:
Turk Telekom'da denedim sonuç buldu ve uygulamalar açıldı.

Türk Telekom'da bulunan sonuçlar:

port 80 için: --hostspell=hoSt
port 443 için: --split-pos=2 --oob

BeğenFavori PaylaşYorum yap