Mac için Zapret kurulabiliyormuş.
Sadece TPWS var ama. Stratejileri kısıtlı.
ISS'nizde işe yararsa ne mutlu. Bende iki hat var, Vodafone'da strateji buldu ve işe yaradı, ama Turkcell'de bulamadı.
Strateji bulur da kullanırsanız Discord, Roblox falan açılıyor.
Video yaptım ama konuşmadım. Liste dışı olarak koydum. Meraklısı varsa Google'dan gelsin burada bulsun.
Edit:
Turk Telekom'da denedim sonuç buldu ve uygulamalar açıldı.
Türk Telekom'da bulunan sonuçlar:
port 80 için: --hostspell=hoSt
port 443 için: --split-pos=2 --oob

raspberry pi ye kurdum, şimdilik oldukça iyi çalışıyor.
raspberry ile nasıl bir senaryo kuruyorsunuz? Yani cihazların trafiğini raspberrydeki zapretten nasıl geçiriyorsunuz?
@mali5481 router olarak kullanıyorum, tüm trafik üzerinden geçiyor. openwrt yüklü.
@mali5481 Raspberry ye tailscale kurup exit node şeklinde ayarlarsan trafiğin raspberry üzerinden geçer zapretti de o şekilde kullanabilirsin
@0merqwer rasp üzerinde pcap2socks çalıştırıp cihazların IP adreslerini ona göre ayarlayarak da yapılabilir. maksat yeşillik olsun 🙂
ama bu raspberryler de ucuz cihazlar değil, direkt keenetic alıp geçilir o fiyata sanırım.
@0merqwer hocam tailscale daha önce kullanmıştım client tarafında da uygulama gerekiyor diye biliyorum. uygulamasız yolu var mı? IP adresi girerek vb.