Beyler gigafiber kullanıyorum 1000 mbps
Zyxel VMG3625-T50B su modemı getırmıslerdı zamanında wifi 6 istemiştim o zaman vermemişlerdi şimdi istedim yarına randevu verdiler ellerinde varsa değiştiriler dedi diğer modem de şu sanırım
ZTE H3601P Router o zamanlar wifi 6 bişiyimde yoktu şimdi telefon da var iyi bişiye mi geçiyoruz ıyı mı yaptık yoksa wifi sinyalı daha mı kısalıcak cunku alt katta dukkanda da aynı ınternetı kullanıyorum. kullananlar bılenler tanıyanlar varsa bunları onerılerını alabılırım. @tarikx

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Tarık @tarikx

    İyi yaptın. Bende de Wifi 6 modem verdiler. Dairemi kapsıyor. 2 oda ötede ki şayomi çubuk ac wifisi var. 400 megabit çekiyor modemden.
    Menzil genişletmeye gerek kalmadı.

    PCimin wifisi 6. Ona gerek duymadım kablo ile modeme bağlı çünkü.

    • Kerem @deadpool

      benımde suankı dukkanı daıreyı kapsıyor nerdeyse en uc mutfak ve dukaknın en ucu harıc dıgerın de daha kotu olmasın en azından kapsama alanı wıfı 6 modemde hız 400 ıse azmıs ya suankı de 300-400 verıyor zaten modemle aynı odadayken.

    • Tarık @tarikx

      @deadpool Haydaaaa 400 megabit benim senaryom. Senin senaryon farklıdır. Duvar sayısı, alanı vs..
      Ben örnek verdim hocam. Mis gibi çeker ona şüphen olmasın.

      Tamam verdikleri modemin yazılımsal oyuncağı kısıtlı. Ama çekimi süperdir.

    • Kerem @deadpool

      @tarikx tesekkuler baya ıyı olacak o zaman bende 2 duvar gırınce kopma baslıyordu bunda o daha ıyı olacak demekkı yenısı gelınce paylasırım detayları gelırse tabi 🙂

  • TwoCenk @twocenk

    ZTE h3601p'yi kullanıyorum, genel olarak sorunsuz ve çekim gücü yatay olarak iyi. WiFi 6 - EasyMesh yazısı altında var ama internette mesh cihazları çalışıp çalışmadığı konusunda bilgi kirliliği çok bunun için. TürkNet biz kısıtlama yapmadık diye ama arayüzü kısıtlı. Onun dışında gigabit internet ve wifi konusunda arızalı bir ürün gelmezse üzmez gibi. Antenlerinin yönlerini ayarlama gibi bir şey olmadığından alt katta nasıl çeker bilemiyorum.

  • Kerem @deadpool

    yenı modemı gelıp taktılar ev telefonu hızmetı calısmıyormus bu wıfı 6 da onuda ıptal ettirecegım cekım kalıtesı barız arttı dedıgınız gıbı hız zaten artık seklı semalıde daha kıbarmıs ıyı oldu 🙂 buda telefonla aynı odadan hız testım en uc odada 60 verıyor eskıden hıc cekmezdı nerdeyse 😀