3 ay boyunca kullanacağım yaklaşık 200gb bir data hattına ihtiyacım var, bunu en uygun şekilde nasıl çözebilirim? Kullanan var mı?
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Türk Telekom tarafında fiyatlar böyle: https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/yeni-musteri-tarife-ve-paketleri/faturasiz-paketler?GroupName=Faturas%C4%B1z%20Cep%20Magnet%20Paketleri . 3 Ay 200 GB 885 TL.
Bunun için yeni hat almak lazım di mi? Çünkü ben bunu kendi hattıma alamadım. "Paketlerden yalnızca Faturasız Cep Magnet Tarifesini kullanan müşteriler faydalanabilir." Böyle yazmışlar ve bu tarifede sesli konuşma yok.
@cenk_akay08 ondan emin değilim. Ama galiba data hattı olmalı hat.