HackerNews e bakayım bi dedim.Gündemde PebbleOs saatler ve Apple'ın uyguladığı kısıtlamalar vardı.
Şu görsel TS anahtarlığına benziyor. Belki kullanılan sayı sisteminden ötürü normal bişeydir ama paylaşayım yine de
bunlar da bahsettiğim haberler:
https://ericmigi.com/blog/introducing-two-new-pebbleos-watches
https://ericmigi.com/blog/apple-restricts-pebble-from-being-awesome-with-iphones
