arkadaşlar excel'de basit bir işlem için yardıma ihtiyacım var, internette nasıl aratacağımı da bulamadım o yüzden çıkan sonuçlar işime yaramıyor 😀 bir hücreye örneğin E2'ye yazdığım şey aynı anda C12'ye de yazılsın, bu özellik var mıdır?
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://chatgpt.com/share/67a8cba3-b294-800b-94d8-3ce0163c8e9d
C12 tiklayip esitte2 yazarsin
"C12'ye =E2 yazın" diyor
@ugurcansayan seni serkami translate zekasi ilan ettim😆😆
@srkndmrgl böylece kendini Demet AKALIN ile aynı seviyeye yükseltirsin 🤣
@ugurcansayan sen benim yazilari biliyor musin.devrik cumle cok yazardim.
@srkndmrgl senin sorunun devrik cümle kurmak değil, devrik cümle kurmak bir sorun da değil. Noktalama ve yazım hataların çok ve sürekli.
@ugurcansayan beni taniyon ok 😄😄
Şu formülü C12'ye yazın. Hücre boş ise herhangi bir şey yazmayacaktır. Dolu ise aynı şeyi C12'de göreceksiniz
=Eğer(E2="";"";E2)