Monitör maceramıza devam ediyoruz. Bugün kutusunu açtığım lg ultragear 27gr83q-b monitörünü iade etme kararı aldım. Televizyondan kalma oled alışkanlığımı monitörde de devam ettirmek istedim ve 2k 27 inç oled monitör arayışına girdim. Öneriniz olur mu?
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Öğrencilik varsa, Samsung 2K olan 20, 4K olan 30 bine geliyor.
Samsung websitesinde mi bir indirim var acaba?
@serhatyucel e-Devlet'ten alınan öğrenci belgesindeki barkodu siteye eklerseniz, öğrenci indirimi yapmakta.
@bobafett Çok teşekkür ettim