Bugün iPhone 16 proyu Teknosa da denedim ve ön kamera benim için hayal kırıklığı oldu 😅 Rahatsız edici şekilde lens flare var ya. Dedim cihaz sıkıntılı Pro maxe baktım o da öyle sonra internete baktım öyle bir problem varmış. Bir de portre modu 15 pro da daha iyiydi sanki ya bokeh çok yapmacık duruyor 15 de böyle değildi gibi
Teknoseyir gündemi
#hayattaiyişeylerolmaz#TeknoYardım#projectfootbaldevlog#camlicatepesi#BirazMüzik#kuantumbilgisayar#sabancı#BirazMizah#lego#GameBoy#MacMiniM4Son bir saat içinde 216 ziyaretçi, 64 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sus deme öyle deme. Linç yersin. Apple ceolari yöneticileri var burda bilmiyor musun ?
Üstünde kir olabilir veya ekran koruyucu takılmış olabilir. Ha ama kronik sorun da olabilir olsa şaşırmam şahsen.
İki farklı model baktım bende ilk kir sandım temizledim kir filan değilmiş
@seckyn hmm o zaman iPhone 15in kamerası iPhone 16dan daha iyi diyebilir miyiz?
Şu alttaki yeşil lekeler mi bahsettiğiniz?