Herkese merhaba,
15 gün sonra gümrük sınırı 150 eurodan 30 euroya düşecek.
Mesela Abd'den 5 farklı ürünü 50 şer dolara aldım diyelim bu kısa sürede. Toplam ödeme 250 dolar. Ürünlerin tekil fiyatı 150 euroyu geçmesede toplam siparişin miktarı 250 olup geçtiği için problem olur mu?
Teşekkürler.
gelen paketin değerii önemli. 15 gün içinde gelirse ve 150€ yu geçerse alamassınız. 15 gün sonra gelir ve 30eçerse yine alamassınız
Cevap için teşekkürler, keşke tekil fiyat üzerinden değerlendirilse mantıklı olurmuş.
iyice suyu çıkmış artık.
olmaz ama vergi %30 a çıkıyor, çinden gelenlerde %60 dışardan alma olayı bitti artık
Artık 80li yıllara dönüşün vakti geldi, yurtdışından gelen eş,dost,akrabaya sipariş verilip yaz tatiline gelmeleri beklenecek 🙂