Herkese merhaba,

15 gün sonra gümrük sınırı 150 eurodan 30 euroya düşecek.

Mesela Abd'den 5 farklı ürünü 50 şer dolara aldım diyelim bu kısa sürede. Toplam ödeme 250 dolar. Ürünlerin tekil fiyatı 150 euroyu geçmesede toplam siparişin miktarı 250 olup geçtiği için problem olur mu?

Teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap