Cümleten Hayırlı Akşamlar,
Geçen şehirler arası yolculuk yaptığım sırada öndeki kamyondan gelen taş sebebiyle aracımın ön camında bozuk para boyutlarında bir çatlak oluştu. Bunu kasko ile halletmeyi düşündüğümde hasar kaydı olarak işlenme durumunda oldukları bilgisini aldım. Bu yüzden linkte belirttiğim gibi bir çözüm arayışındayım daha önce böyle bir durumla karşılaşan varsa aranızda camın tamiri için ne yapmalıyım?

https://www.carglass.com.tr/Sayfa/Detay?sayfa_id=24 ben bu markanın bir şubesinde yaptırmıştım
Yaptırıp memnun olmayan gördüm. İyi yapan yerler varsa bi denenebilir cam fiyatıyla tamir ücreti de yakın fiyatlı çıkabilir ona göre değerlendirmek gerek
Carglass'ın Dudullu şubesinde noktasal çatlağı tamir ettirdim. Temizlik, kimyasal uygulaması ve UV ışık ile tamir yapıldı. Mumnun kaldım.
Cam tamiri olmaz diye kaskodan değiştirdiğim camlar da oldu.