90 lı yıllarda atari salonlarında oynadığım pac-man vardı, metal kare kollu, oyun ilerledikçe çok hızlı hareket eden cadı çıkardı, hangi pac-man di o hatırlayan var mı? kafama takıldı ama çocuktuk hiç bir fikrim yok hangisi olduğu ile ilgili. ne güzel günlerdi be.

BeğenFavori PaylaşYorum yap