HALO ya PC den Gamepad ile giriyorum, oyunda mause ile oynuyorum. heatshot bolumunde adama arkadan 3 kere kafasina atiyorum olmuyor, adam donup uzak mesafeden tek atisla beni vuruyor ( XBOX dan oynuyor ).

"PC de Gamepad ile oyuna girin, mause ile devam edin, XBOX dan oynayanlara taninan ekxtra aim ozelliginden siz de yararlanin" diyorlar ama alakasi yok !

Bu konuda bilgisi olan var mi ? Oyundan ya da gamepass den ayar mi yapilmasi gerekiyor ?

Not: Gamepad Ligotech, usb ile takitigm gibi "Halo ya girmek ister misin?" diye sordu. Acaba ; XBOX un orjinal Gamepad i mi gerekiyor ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap