Telsiz vergilerinin hepsini ödediğim, içinde bakiye bulunan Türk Telekom hattımı taşıdım. Türk Telekom hem hattın içinde bulunan 40 liramı gasp etti, hem de ödediğim vergileri ödenmemiş gibi bana mesaj çekiyor. Ben bu vergilerin hepsini ödedim 😡

Telsiz vergilerinin hepsini ödediğim, içinde bakiye bulunan Türk Telekom hattımı taşıdım. Türk Telekom hem hattın içinde bulunan 40 liramı gasp etti, hem de ödediğim vergileri ödenmemiş gibi bana mesaj çekiyor. Ben bu vergilerin hepsini ödedim 😡

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu zamana kadar ki olanları ödemişsindir. Senenin kalan 6 ayının vergisinide peşin çekmişler. Diğer operatörde Ocak 2024'e kadar vergi ödemeyeceksin.
anladım teşekkürler
E peki kalan 35 liralık borcu Vodafone benden ne zaman alacak?, bakiye yükledim çekmedi.
@fikri Yok yok gerçekten böyleymiş, TT nin sitesinde yazıyor. Önceki firma yıl sonuna kadar olanların hepsini ödemiş. Yani 7 aylık 70 lira civarı para vermiş Telekom. 35 lira olan bakiyem düşülünce 35 lira daha borç kalmış.