Telsiz vergilerinin hepsini ödediğim, içinde bakiye bulunan Türk Telekom hattımı taşıdım. Türk Telekom hem hattın içinde bulunan 40 liramı gasp etti, hem de ödediğim vergileri ödenmemiş gibi bana mesaj çekiyor. Ben bu vergilerin hepsini ödedim 😡

BeğenFavori PaylaşYorum yap