#TeknoYardım Arkadaşlar merhaba. Ses konusunda bir sorun yaşıyorum ama ne olduğunu bir türlü bulamadım.
Ses seviyem, sesi açtıkça artmak yerine maksimum sesin gelebileceği noktayı belirliyor gibi oluyor. Çok az bir ses artışı söz konusu. Fiziksel bir hasar yok, ekteki gifte görebileceğiniz gibi ses seviyesi buralarda kalıyor. Nasıl düzeltebilirim bunu acaba? Driver vs çok denedim, çözüm bulamadım.
Teşekkürler şimdiden.