@kurabiye Hala var mı bilmiyorum ama yurtdışı alışverişlerde taksit yasağı vardı. En güzeli bankanın müşteri hizmetlerini arayıp sormak ya da olmazsa taksitli nakit avans da çekilebilir.
@berrram Şu an görüşüyorum ve şöyle bir cevap geldi.
''Ne yazık ki Amaerikadan gelen ürünler için kargolama ücretine müdahale edemiyoruz. Sadece Almanya'dan gelen ürünler için Prime üyelik kapsamında 400 TL üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmıyor.''
@kurabiye Almanya için 400 TL ise fena bir sınır değil ama o da her üründe olmuyor gibi. Sistem bu kargolama tarafında pek açık değil. ABD'den 23 dolar kargo ücreti aslında güzel ama kur 20 olunca gg.
@berrram Aynen dediğiniz gibi. Kur içine ediyor. Amazon.de de o sogutucu yok mesela. Eli mahkum 450 lira kargo vermeye. Bu arada nakit avans öneriniz bu iş için gayet mantıklı geldi. 6 ay için 100 lira faiz bence çok iyi.
@kurabiye Eğer hesap tarihine göre nakit avans çekerseniz taksit sayısını da bir ay düşürebilirsiniz. Misal ilk taksit miktarı kadar bir miktarı hesap kesim tarihine göre ödersiniz nakit avansı da ona göre çekerseniz sonradan, onun ödemesi bir ay öteleneceği için 1 ay karınız oluyor. Kısaca nakit avans çekimini hesap kesim tarihinden sonra yapın. 😀
Bazı ürünlerde absürt getirme ücretleri oluyor Amazon'da. Portable monitor ararken ₺1200 civarı teslimat ücretleri gördüm.
Amazon saçmalığı o zaman hocam bu.
ABD'den mi geliyor ? Genelde oradan gelenlerde ücret bazen böyle fazla çıkabiliyor.
Peki bunu aldığımda tek çekim olarak, bankadan taksitlendirebilir miyim ?
@kurabiye Hala var mı bilmiyorum ama yurtdışı alışverişlerde taksit yasağı vardı. En güzeli bankanın müşteri hizmetlerini arayıp sormak ya da olmazsa taksitli nakit avans da çekilebilir.
@berrram Şu an görüşüyorum ve şöyle bir cevap geldi.
''Ne yazık ki Amaerikadan gelen ürünler için kargolama ücretine müdahale edemiyoruz. Sadece Almanya'dan gelen ürünler için Prime üyelik kapsamında 400 TL üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmıyor.''
@kurabiye Almanya için 400 TL ise fena bir sınır değil ama o da her üründe olmuyor gibi. Sistem bu kargolama tarafında pek açık değil. ABD'den 23 dolar kargo ücreti aslında güzel ama kur 20 olunca gg.
@berrram Aynen dediğiniz gibi. Kur içine ediyor. Amazon.de de o sogutucu yok mesela. Eli mahkum 450 lira kargo vermeye. Bu arada nakit avans öneriniz bu iş için gayet mantıklı geldi. 6 ay için 100 lira faiz bence çok iyi.
@kurabiye Eğer hesap tarihine göre nakit avans çekerseniz taksit sayısını da bir ay düşürebilirsiniz. Misal ilk taksit miktarı kadar bir miktarı hesap kesim tarihine göre ödersiniz nakit avansı da ona göre çekerseniz sonradan, onun ödemesi bir ay öteleneceği için 1 ay karınız oluyor. Kısaca nakit avans çekimini hesap kesim tarihinden sonra yapın. 😀
@berrram İyi fikir hocam 😀 Hesap kesim tarihine az kalmıştı. Bekliyorum 😀