2k monitöre geçmek istiyorum ips/va paneller yüzünden arada kalıyorum kafam karışıyor. 34" uwide ips 75hz monitörüm var hali hazırda. 2k monitörlere baktım uygun fiyatlı ips ler viewsonic. VX3211, VX3276 vs. Bunlar da 75 Hz. Oyun oynuyorum. Arada oyun videoları kolajlayıp atıyorum youtube'a. Arada grafik işleri falan da oluyor zevkine falan. Ev kullanıcısıyım. Blki ilerde youtube'a ağırlık veririm şu an vaktim, hevesim yok. VA panel bir 32" monster var. 2.el 4-4,5k bandında alablirim. Bir de gigabyte'ın G32QC'si var. 8,5kdan 6,6k ya düşmüş. Bir tane de Viewsonic VX3211 monitör var. O da 4k TL. 3 monitör de 32" ve 2k çzöünürlükte. Hiç VA panel monitör kullanmadım. Pişman olur muyum? Ne önerirsiniz?

Sistemim :
AMD R7 3700x
3080 Zotac
32 Ram
1tb samsung nvme
34" LG ultrawide 75hz monitör

Bahsettiğim monitörler
Monster : https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-monitor-monster-aryond-a32-2k-curved-monitor-v-1.1-1067745318/onaydetay/

Gigabyte : https://www.amazon.com.tr/dp/B08X1Y2DBR/ref=asc_df_B08X1Y2DBR1643538600000/?tag=akakcetr-21&creative=380333&creativeASIN=B08X1Y2DBR&linkCode=asn

Viewsonic : https://www.trendyol.com/viewsonic/32-vx3211-2k-mhd-ips-2560x1440-d-sub-hdmi-dp-3ms-siyah-p-2516559?boutiqueId=614790&merchantId=968&utm_source=aff_t&utm_medium=cpc&utm_campaign=akakce_urun_listeleme&adjust_tracker=ejav2ha_253g15b&adjust_campaign=akakce_urun_listeleme&v=1.7.2

BeğenFavori PaylaşYorum yap