Dün yayınlanan gündemde 39. - 41. dakikalar arası Kore'deki DMZ'den (Silahtan arındırılmış bölge) bahsedilmiş. Bugün de şansa oraya gitmiştim. Çektiğim birkaç fotoğrafı ekliyorum. Kuzey Kore'ye en fazla 170 metre yaklaşılabiliyor, bölgeye girerken sıkı güvenlik kontrolleri var, yürümek kesinlikle yasak, hala Güney tarafında silahtan arındırılmış bölge çizgisinin öncesinde bile mayınlar var ve temizlenmemiş. Gözlemevinden bakınca propaganda köyü, Kuzey Kore bayrağı, Kuzeyli askerlerin nöbet yerleri, iki Kore'nin görüşmeler yaptığı meşhur JSA gibi yerler görülebiliyor. Kuzey tarafında 2-3 tane asker bile görebildim. Eklediğim ilk fotoğraf savaş zamanında esirlerin takas edildiği köprü. 2. fotoğraf iki Kore'nin birleşmesini temsil ediyor, 3. ve sonuncu ise gözlemevinden, görünen neredeyse her şey Kuzey toprağı, propaganda köyü, upuzun bayrak diğeri görünüyor.. Levent Abi'nin dediği robot askerleri göremedim ama kim bilir belki de vardır 😀



şansa gitmemiştir şansa denk gelmiş o konuşmayla 😀