Merhaba arkadaşlar, excelde bir konuda destek rica edeceğim. A hücresine girilen bilgiye istinaden B-M arasındaki hücrelere Düşeyara ile bilgi çekiliyor. Daha sonraki süreçte genelde 1-2 gün sonra N hücresine de bilgi çekilmiş oluyor. Ben şunu istiyorum N hücresine bilgi geldiği anda A hücresi kilitlensin ve kimse o hücredeki bilgiyi silemesin. Bunu nasıl yapabilirim.
Ayrıca excelde bir hücreye bilgi nasıl girilirse girilsin benim istediğim formatta ve fontta olmasını nasıl sağlarım
örneğin böyle girilmiş TR740006400000134240292178
ben otomatik buna çevirsin istiyorum TR13 0001 5001 5800 7312 6859 54
#excel
#excelyardım
Ben excel forumlarından buldum, pazartesi buradan da paylaşırım.