Kisa ve durumu ozetleyen bir video. Iyi seyirler sevgili Ts ailesi
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 298 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Güzel tebrik ediyorum fakat bunu biraz daha hareketli bir yerde yaparsan daha iyi olur. Sanki kenara çekmiş iki konuşup gidicem ben ya kafasında gibi 😀 Yolda giderken vs ceksen daha iyi olur ya da ne biliyim.