Aliexpress'te indirimler başlamış, kupon vs. de veriyor da vergiler felaket. Her üründe yarı yarıya vergi de ekleniyor. Memurlara iş yükü olmasın diye herhalde Aliexpress ekliyor vergiyi; o da elini korkak alıştırmıyor, hamuduyla alıyor sağ olsun. Buna neden olan olan "Bir sürü posta geliyormuş yurt dışından; böyle şey mi olur, hepsinden vergi alacağız" denmesi tabii. Sanki ürünlerin posta ile gelmesi yeni başladı. Müflis bakkal eski defterleri açarmış hesabı. Olan yine üç beş bir şey alacak insana oldu. Yoksa ticari olarak ürün getirenden zaten alın vergisini ben bir tane dac, kulaklık alacağım ürün fiyatının yarısını vereceğim vergi olarak, olacak iş değil. Burada satılan ürünler de değil bunlar.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 218 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
