Arkadaşlar selam,
Yaklaşık 1 ay önce bir paylaşımda bir şarj adaptörü önerilmiş. Şimdi baktım almayı düşünüyorum ama markayı bilmiyorum. Alanlar memnun mu var mı bir sıkıntısı?
TS post https://teknoseyir.com/?s=Adapt%C3%B6r&type=
Orada 33W lığından bahsedilmişti
https://www.hepsiburada.com/havit-uc30-33w-gan-teknoloji-hizli-sarj-adaptoru-type-c-ve-usb-qc3-0-p-HBCV00001BCFVV?magaza=cynbilisim
Sizce güvenilir mi? Fiyatı uygun geldi.
Havit etiket markası zaten. İthalatı yapan firma cynbilişim'in sattığı bir iki markayı kullandım, güzel ürünlerdi. Bu da iş görecektir.