Gecenin çekimi. Yarım ay oluyor galiba.
Edit: %62'si görünüyormuş şurada yazdığına göre: https://www.almanac.com/astronomy/moon/calendar. Yarın Last Quarter olacakmış. Galiba son dördün veya son çeyrek olarak çevriliyor dilimize.


Gecenin çekimi. Yarım ay oluyor galiba.
Edit: %62'si görünüyormuş şurada yazdığına göre: https://www.almanac.com/astronomy/moon/calendar. Yarın Last Quarter olacakmış. Galiba son dördün veya son çeyrek olarak çevriliyor dilimize.


Son bir saat içinde 281 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ne ile çektik?
Canon PowerShot SX 510 HS