Arkadaşlar malum geçenlerde bir güneş yanığı geçirdim. Yakınlarda yine bir deniz sefası daha yapmayı düşünüyorum. Sizce yanan yerler tekrar yanar mı? Yanarsa aynı şiddette mi yanar?
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Geçtiyse yanık tamamen tekrar yanması zor ama diğer yerler yanabilir...
@lewbjk Benim tenim beyaz olduğu için çabuk yanıyor.
daha güzel yanarsın. derin yenilenmiştir artık. su toplar kabarcıklar olur. yüzülür. güneş kremi kesinlikle kullan, öğleyin güneşe çıkma. yanık geçer ama cilt kanseri riski var aşırı güneşte. ayrıca güneş tutabilir yani hasta olursun.
Yanık falan bunlar geçer gider. Ozon tabakası diye bişey pek kalmadığından cilt kanserlerinde artma var, denize girerken kremi ihmal etmeyin.
Yanan yerlerin %20'si soyuldu sadece.