Anker Q30 geldi bugün. İlk izlenimlerim, bass profili iyi. Ses kalitesi iyi, ama özellikle ANC için aldığım kulaklık Airpods Pro’dan daha kötü.

O kadar kulağı tam kaplıyor falan fistan da, Airpods daha iyi anc sunuyor bana. Anlamadım bir terslik var.

Taşıma kılıfının fermuar kısmında bir leke var çamur gibi. Acaba sorunlu/iade ürün mü geldi bilemedim.

Tuş kalitesini sevmedim, dandik oyuncaklar gibi.
Malzeme kalitesi hoş.
Uygulaması Sony’ye göre çok basit kalmış bence. (WH-XB900N kullanmıştım yazın)

BeğenFavori PaylaşYorum yap