Anker Q30 geldi bugün. İlk izlenimlerim, bass profili iyi. Ses kalitesi iyi, ama özellikle ANC için aldığım kulaklık Airpods Pro’dan daha kötü.
O kadar kulağı tam kaplıyor falan fistan da, Airpods daha iyi anc sunuyor bana. Anlamadım bir terslik var.
Taşıma kılıfının fermuar kısmında bir leke var çamur gibi. Acaba sorunlu/iade ürün mü geldi bilemedim.
Tuş kalitesini sevmedim, dandik oyuncaklar gibi.
Malzeme kalitesi hoş.
Uygulaması Sony’ye göre çok basit kalmış bence. (WH-XB900N kullanmıştım yazın)
behringerden ne kadr farklı? hangisi iyi? 😀
Bu daha iyi tabi 😀
@agab nası ya 😀 bunu mu alayım şimdi başka işleri de görür hem 😀
@gurkan-atilgan E ikisi farklı kulvarlar ki. Behringer düz kablolu referans kulaklık. Bu bluetooth müzik kulaklığı 😀 Aralarında da 3x fiyat farkı var. Sen hangi behringer’den bahsediyorsun 😀
@agab 400 mü ne vardı ya işte aldığın 😀
@gurkan-atilgan İkisi farklı kulvarlar 😀 O referans, bu müzik dinleme amaçlı bir şey. Aralarındaki fiyat farkı 3 kat olunca da 😀
özellikle ANC için aldığım kulaklık Airpods Pro’dan daha kötü. 😀 Nasıl daha iyi olmasını bekliyorsun ki 🙂
E daha büyük, kulağı kaplıyor, deri, anc olmasa bile pasif gürültü engellemesi var. Her türlü daha iyi olması lazım teoride.
@agab 🙂
https://www.rtings.com/headphones/learn/over-ear-vs-on-ear-vs-in-ear-vs-earbuds-comparison
Şunu bir incele hocam. Pasif olarak kulak içi daha iyi diyor. Teoride daha iyi olması dediğinizi anlamadım. Kulağın etrafı önemli değil (teori olarak) Siz alıcının yani iç kulağa ne kadar yaklaşıp dış kulak ile arasına engel koyarsanız o kadar dış dünya seslerine karşı tepkisiz kalırsınız.
@emreyuce Valla herkes pasif engelleme pasif engelleme oo deri kaplama vs diyince kulaküstü kulaklıklar daha iyi engeller diye algı oluştu 😀
Bose veya sony varken niye böyle maceraya atılırsın, zenginsin galiba.
Dediğim gibi sony wh xb900n kullandım, hiiç sevmedim iade ettim hatta. Rezillikti. Bunun yorumları bayağı iyiydi.
Yok onları kesiyor mesela doğalgaz kombisi sesini kesiyor çünkü sabit, AMA airpods bunu bile daha iyi yapıyor.
@orcun Pro evet. İade edebilirim ya bilemedim. Beklentimin çok altında kaldı. Bir de ANC çok yapay geldi bana. Mesela airpods çok doğal engelliyor. Q30'un mikrofon kalitesinden mi acaba bilemedim