İşletim sisteminin güncelleme sonrası 15 GB gözükmesi normal mi? Güncelleme öncesinde 153 GB idi.
Ekleme: macOS değil ya Other kısmıydı.

İşletim sisteminin güncelleme sonrası 15 GB gözükmesi normal mi? Güncelleme öncesinde 153 GB idi.
Ekleme: macOS değil ya Other kısmıydı.

Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende de bu şekilde
Bir yanlışlık yoksa iyi ya, yer açıldı. 😀 Kısıtlı boş alanım varken boş alanı 200 küsür GB görünce sevindim.
Yalnız "Optimize Storage" bende Apple TV logosu, sizde disk 😀
Sitesinde de disk simgesi var. Neden acaba sende farklı? 😀
https://support.apple.com/en-il/guide/system-information/sysp4ee93ca4/mac
Ekleme: Şurada da Apple TV: https://appleinsider.com/articles/21/06/17/how-to-use-optimize-storage-and-clear-space-on-your-mac
@ozgurg bende de apple tv ama optimize etmedim
@ozgurg Benimki 12.1miş 12.2 yükleyeyim yazıcam 😀
@johan28 Ben de ne zaman ettim hatırlamıyorum. 😀
@ozgurg Şimdi güncelledim. "Storage Management" ilk açtığım anda disk gözüktü tekrar Apple TV'ye geçti, optimize ettikten sonra disk gözüküyor şu an 😀
Benim sistem 15.76 demek ki daha iyi 🙃
Herhalde normaldir. 153GB işletim sistemi mi olur.
Yedekler harici diskte duruyor.
@emrenqw Bunu yapıyor bazen.
@emrenqw Hmm, evet dediğin gibi onları sildi herhalde. 60 MB şu anda bende aynı alan. İlerleyen günlerde tekrar kontrol edip büyüğünü göreceğim. Var olan alanımı bana verdiği için mutlu oldum. 😀
@emrenqw DaisyDisk için de teşekkür ederim. Trial'i aktif ettim. Memnun kalırsam alırım belki. Saçma sapan abonelik vb. istememesi güzel. Bir kez öde, ömür boyu kullan. 🙂
@emrenqw %60 olmuş geçici bir süre. 😀