"Yaşadığınız aksaklık nedeniyle üzgünüz...." falan filan.
Demek istedikleri şu aslında: "Üzgünüz ama şeyimizde değilsiniz."
Kalitesiz Orta Doğu firmasına ne zaman mecbur kalsam başıma bir dert geliyor zaten... Yayınlanma kriterlerinizi öpeyim sizin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap