9. Nesil ipad aldım ve hazırda kullandığım Apple hesabı ile açtım ve ücretli kullandığım AdGuard pro uygulamasını indirdim ama uygulama açılmıyor. İpad de kullanan var mı ? Veya nasıl çözebilirim
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Uygulama iPad desteği veriyor mu , marketten baktınız mı
iPad desteği var
Ayarlarda Safari sekmesi altında eklenti benzeri bir seçenek vardı. Oradan aktif ediliyor. Safari dışında diğer tarayıcılarla kullanılamıyor diye biliyorum.