O sevdiğiniz oyunu 1 jetonla nasıl oynuyorsunuz?
https://youtu.be/fUKXD-7bIXQ
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

River raid oynardık biz.
Onu da oynardık da, bu bambaşka bir şey yahu 🙂
iyi eğlenceler abi 😀 bizi özendiriyorsun. SF2 de tek jetonda round vermeden bitiriyorum ben 😀 ama emulatorden kustum artık gerçek arcade board istiyorum sonra marangozluk işlerine girilecek kabin yapılacak içine trinitron tüp uydurulacak falan öyle hayaller işte 😀
Hayalleri gerçekleştirmenin ilk adımı uyanmaktır kardeşim.. Uyan kendine gel ve o arcade kabini yapmaya başla 😉
İyi eğlenceler.