Bir dizi veya film vardı yine Amerikan elçiliğinden kaçıyorlardı çalışanları. Bütün evrakları yakıyorlardı binaları kullanılamaz hale yakın bırakıyorlardı. Yani kısaca önemli bilgileri imha ediyorlardı. Filmi veya diziyi hatırlayan var mı? İsmini (tüm konu bu değildi belli bir bölümünde vardı sanki)
Biraz anasayfayı kirlettim ama dünya bunla kasıp kavruluyor, şuan balka bir gündem yok.
#filmdizi
Operation Argo olabilir mi?
Değildi ama buna da bakacağım teşekkür ederim
https://www.imdb.com/title/tt8327810/
Helal olsun bölümüne kadar bulmuşsunuz hatırladığım buydu. Bir çok film dizi var ama aklımda kalan buydu. Teşekkür ederim